F-top madal kastikate

/F-top madal kastikate

F-top madalad alumiiniumist kastikatted

F-top alumiiniumist kastikatted on 100% käsitööna valminud kastikatted. See ei ole tehase masstoodang vaid pidevalt arenev ja paindlik väiketootmine.  F-top sai alguse vajadusest midagi universaalsemat. Loomulikult pakume toodet ka kõigile standardautodele, kuid mõõtude järgi saame teha ka paljudele teistele markidele ja erinevate kastiraudadega varustatud autodele.

Tugev konstruktsioon

Terve kastikatte konstruktsioon on ehitatud alumiiniumist. Raamiks anodeeritud aluminiiumist profiil, plaadi osa on 3/5mm rihveldatud alumiiniumist. Plaadid on tugevdatud 20×20 alumiiniumist taladega. Kastikattele võib asetada 80kg raskust.

Tihendatud servad

Katte perimeetri ulatuses on paigaldatud kvaliteetsed kummitihendid ning distantspuksid, mis aitavad kummil kauem vastu pidada ja takistavad liigset kokkupressimist. Nii saab vesi eemale hoitud ja kinnikülmumise oht minimaalseks viidud.

Avanemine amortidele

Mugavaks kasutamiseks avaneb kastikate amortidele. Vastavalt katte raskusele paigaldame sobivad gaasiamordid parajasse kohta, et sulgemine oleks mugav ja avamine toimuks lihtsalt.

Lihtne lukustamine

Kastikatte lukustamiseks kasutame kvaliteetseid lukusteid. Standardlahendusena toimub katte avamine kasti seest, ehk kui auto luuk on lukus, siis katet lahti ei saa. Lisana pakume ka käepidemest avamist.

Disain, mis tagab paindlikkuse

Tänu ainulaadsetele profiilidele saame pakkuda kastikatet mitmes erinevas variandis. Hingeprofiilide asukoha muutmine võimaldab olla paindlik erinevate lahenduste osas. 

Standardlahendus 70-30 plaadijaotus

Standardlahenduseks on plaadijaotus nii öelda 70-30 formaadis. Kabiini poolne plaat on ca 35cm ja see fikseeritakse. Ülejäänud kate avaneb amortidele.

Standardlahendus 50-50 plaadijaotus

50-50 plaadijaotuse puhul liigutame hinge kastikatte keskele. Niimoodi on amortidele avatav osa väiksem, kuid vajadusel saab plaadid üksteise peale keerata ja pool kasti jääb avatuks.

3 osaline kokkuklapitav kate

Kolmeosalisel kastikattel lisame ühe hingekomplekti. Nii saab kastikatte vajadusel ette püsti lapata. Ideaalne on seda varianti kasutada koos F-top kattele mõeldud kastikaarega või kabiinikaitsega auto puhul. Kattele paigaldame topeltamordid, et tavakasutuseks avaneks kate samamoodi nagu 70-30 versioon.

Erilahendused
Hilux Originaal torudega

Eilahendused torudega autodel, millele standardkatted ei sobi.

Valikuline lisavarustus

Roostavaba kastikaar/tulede kandur

Oleme kujundanud F-top kastikattele sobiva kastikaare, mis on loodud nii, et katte avatav osa jääks piisavalt suureks, samas looks hea pinna näiteks lisatulede paigaldamiseks ning tekitaks ilusama visuaali. Saadaval poleeritud kui ka pulbervärvitud must.

Lukustatav t-käepide

Avamine lukustatava t-käepidemega. Kate on endiselt avatav ka seest poolt, kuid tekib variant ka ainult kate avada. Käepidemele anname kaasa ka kummikatte, et lukk kauem vastu peaks. (Käepide ei sobi hästi kokkuklapitavate variantidega)

Piki- ja ristiraamid

Kastikattele on võimalus paigaldada pikiraamid ning soovi korral ka lisada ristiraamid. Ühelt poolt lisab see jõulisust välimusele, teisalt leiab kasutust kauba vedamisel kastikattel – kas või jalgratta. Pikiraam paigaldatakse lahti käiva osa peale.  (Ei sobi kokkuklapitavate variantidega)

Mustaks värvimine

Kastikatet saab tellida ka mustana. Alumiiniumdetailid pulbervärvitakse mustaks. Seest jääb kastikate suures osas värvimata.

Sisevalgusti

Soovi korral paigladame niiskuskindlad LED ribad ja lülitid. Tuli süttib automaatselt katet avades ja on ka võimalik välja lülitada.

Galerii

Võta ühendust ja küsi pakkumist

Kasuta kontaktivormi, kirjuta info@fibersolutions.ee või helista +37256660277

    Korduma kippuvad küsimused

    Oleme sellega palju tegelenud, et kastikate muuta võimalikult veekindlaks. Siiski katte konstruktsioonist tulenevalt võib veidi vett sisse pressida.

    Tarneaeg on üldiselt 2-3 nädalat.

    Nii ja naa. Kastikate ise paigaldatakse vaid tõmbe ja surveklambritega. Ehk üldiselt auke puurima ei pea (välja arvatud mõned erijuhtumid). Küll aga on tarvis ära juhtida vesi ja veetoru jaoks oleks vaja kuhugi auk teha. Tihti saab selle lahendada läbi mõne olemasoleva läbiviigu või puurides augu vaid plastiksisusse. Selle paigaldamine on valikuline ja saame ennem konsulteerida.

    Kate paigaldatakse tõmbeklambritega, mida pingutatakse liblikmutrite abil. Kui neli klambrit lahti keerata, saab katte maha tõsta. Kate on üpris raske ja selleks on siiski kahte inimest vaja. Küljel olevad kinnitusdetailid jäävad auto külge.

    Jah, ainuke mida ei saa, on muuta plaatide jaotust. Saame paigaldada lisasi ja vahetada tihendeid. Palju oleme aastate jooksul paremaks teinud detaile. Mõnele vanemale kattele saab täitsa uued süsteemid panna.